7 Nisan 2012 Cumartesi

Terapi 1

Merhaba,
Gunlerdir durmadan hayal kurup duruyorum. Yeni baslangic olmasina ragmen, cok hizli aralar vermek uzuyor beni :( Ama bunun istemeden olduguna emin olabilirsiniz. Sumeyye adina da konusabilirim bu konuda sanirim :-) Cunku gun icinde blog hakkinda konussak da, harekete gecmek icin onumuzde birmilyontane :p engel oluyor...
Uzun zamandan sonra bu hafta evdeyim. Esim egitimde oldugu icin, biz annemde kaliyoruz. Pek nadir olsa da ev temizdi ve ben de bircok fotograf cekme hayalleri kuruyorken, makinemi annemde unuttugumu farkettim .Zaten bu hafta bir garip , sakar hem de en ust seviyede unutkandim. Arabanin arkasini , gozumkapali park ettigim , evin onundeki "park yapilmaz" tabelasina caprtim, is yerinden kosa kosa cikip , ring dolmusu ile duraklara gidince , cebimde 5 kurus olmadigini farkettim :( kosarak cikmamdaki sebep olan, dogalgaz yuklemek icin eve giderken, karti bankada unuttugumu farkettim... 

Derken, bugun cumartesi . Artik yeni bir post yazmak lazim...

 Teyzem vefat etmeseydi gecen hafta bende gun olacakti :( ve tonton teyzem de gelecekti. Ben de onlara guzel bir sofra hazirlamak niyeti ile , masa ortumden de sklmis iken, ortu arayislarina girdim. Tac firmasinin "dertsiz" ortulerinin sadece kareleri vardi ve kac tane magazaya sorsam da bulamadin. English Home diye niyetlensem de Zeynep'le yaptigim gorusme fikrimi degistirdi. Ben de umutsuz bir sekilde en son magazadan cikarken , vitrindeki perde gozume takildi ve simsekler cakti :) tam hayalimde ki gibiydi. Dusundugum kadar ucuz olmasa da masa ortum ve pecetelerine yetecek kadar tul hazirdi :)
Ne kadar da zarif degil mi ? :)

Sonra vitrini acinca kitaplarimla karsilastim . Canim babamdan kalan ve benim aldigim bir kitaplik dolusu kitabim var ama ben onlara ne kadar zaman ayirabiliyorum ? Aslinda omrumun bircok zamaninda buna benzer sorular hep oldu... Surec degismiyor "depresyon" :)
Bilmiyorum kac kisi var bizi okuyan ama gucumuz yettigince yetismeye calismaliyiz hayallerimize... Kendimiz icin olmasa da, eminim bizim hayallerimizle gurur duyacak birileri vardir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder