9 Kasım 2012 Cuma

Uzun ara

Epey bir nefes almisim son posttan sonra , gorunurde oyle....

Ancak ve ancak beni surekli goren bilir(misal annem) ve halden anlamasi icin benim gibi seyler yasamis olmasi gerekir. Ben ne yaptim bu bir ay icinde? Kimine gore koca bir hic olsa da, bana gore epeyce kosturmaca icinde gidiyor hayatim.
Is yerinde izin donemi, bayram, ay sonu, ay basi derken , benim iznim geldi ve bitmek uzere bile.
Istanbul'a gittim ve dondum ama nasildi o hafta bir de bana sorun :)
Oysa ben ne mutluydum , evimdeki duvarlari silerken bile :)
Zeynosun odasinda hayal ettigim degisikligi yaptim. Salon duvarlarindaki sanat eserlerini cif marifeti ve bilek kuvveti ile sildim. Kendime bir oda hazirladim ve firsat buldukca odami duzenledim.

Hala yapamadigim ve aklima taktigim bircok is var.

Bu arada, dogum ve bebek fotografciligi kursum bitti. Faydasi olacak insaAllah.

Moda fotografciligi kursu ile ilgili hayaller kurmaya basladim bir ay kadardir. Ve aramalar neticesinde Ankara'da boyle bir kurs buldum , sevindim :) Istanbulda yasayanlar bu konuda cok sanslilar, orada olsa idim Istanbul  Moda Akademisin e gitmeyi cok isterdim... Maalesef!

Dikis calismalari ve hayal dukkani ile ilgili planlar projeler devam ediyor kendi  capinda. Kendi kendine gelin guvey olmak , tam da benim yaptigim sey olmali :)


Cok yorgunum ama.
Zaten , herseyden vazgecmek icin bir bahane ararken, bu yorgunluk olmamali idi uzerimde...

Bu kadar seyi neden yazdigima gelince, aklim blogda :) terkedilmis olmadigini bilmenizi istedim ...

Esselam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder