16 Ocak 2013 Çarşamba

İsterdim ki

İsterdim ki ,

Sabah uyandığımda bir yerlerlere koşturmak için ilk saate değil, Zeynep uyanmış mı diye odasına bakayım...
Sonra perdeyi açıp , "merhaba güzel gün" diyerek , gülümseyerek başlayayım...
Bembeyaz soframızda birkaç lokma olsa da, daha fazlasını sadece aç olanlar için isteyelim ve o sofradan kalkıp , hamd edelim...

Sonra sevdiğim işi yaptığım için daha bir heyecanla geçeyim makinemin başına, bir yandan hayallerim için dikerken , bir yandan kıpırdasın dudaklarım güzel dualarla... Fotoğraf  çekimi randevuma yetişmek için ara vereyim , koşturayım telaşla ...

Deklanşöre her bastığımda büyüsün gülümsemem... Mutlu anları çoğaltayım ...

Evde beni bekleyen dağınıklığı , gülümseyerek toplayayım. İyi ki varlar ve dağıtıyorlar diyerek...

Zeyneb'imi camda bekleyip, kapıyı özlemle açayım... Sarılıp sanki asırlardır koklamamışım gibi koklayayım...

Eve dönerken hep özendiğim o çiçekli sofralardan kurmak için pembe, mor, sarı çiçekler alayım.Çorbamı besmele ile karıştırıp , yine aç insanları aklımda tutarak , mütevazi bir sofra kurayım...

Babamız geldiğinde sıcak ekmeğimizi bölüp, güzel bir sohbet eşliğinde yemeğimizi yiyelim...

Sohbetimiz çayımıza şeker olsun. Hiç bitmesin sürsün gitsin , gecelerce...

Allah'ım ,  sözlerimi söylerken art niyet arayanlardan,her kelimeden farklı manalar çıkaranlardan, iyi dost görünüp sadece menfaat bekleyenlerden , oturdukları koltuğun ahirete kadar altlarında kalacağını sananlardan, sözüne güvenilmeyen , sevgilerinde cimri olan insanlardan, kötü ahlaklı kulların şerrinden sana sığınırım...

Beni sevmeyen bana gülmese de olurdu aslında . Sadece yüzü ve kalbi bir olsa yeterdi.

Dilerim ki,

Kalbimizde olanlar bizim  için hayırlısı olsun, bizim için hayırlı olanlara kalbimiz razı olsun...


Benim için anlamı çok derin sözler vardır, her ortamda dile getirmeyi sevdiğim.

Öyle bitirmek istiyorum bu postu.


"Gidenler , gelenler
Direnenler , çözülenler
Gece, gündüze her şafakta,
Gittiğini gördüğüm gibi, geldiğini de görmek istiyorum diyorsa.
Çocuğum unutma;
Güzel atlara binip gitmiş ,güzel insanları ve uyuz eşekler sırtında yolculuk yapan, kalanları ..."




Esselam...

1 yorum:

  1. Yine döktürmüşsün Handegül...Özlemlerimizi ne güzel de dile getirmişsin...

    YanıtlaSil