22 Mayıs 2012 Salı

Hafta sonu eğlencesi

Merhaba,

Cumartesi günü hayatımın güzel günlerinden biri idi. Artık saçlarını taramaya ayırdığı vakit bile kendine lüks olan bir kadın için, eşi ve kızı ile kahvaltıya gitmenin nasıl bir nimet olduğunu tahmin edersiniz.
Sabah kalkıp bu isteğimi eşime ilettiğimde , sağolsun beni kırmadı ve Altınpark'ın  hemen yanında kendine ait bir bahçesi bulunan  Belediye Evi’ne doğru yola çıktık.  Bizden başka 1 aile   ve ortalıkta gezen horozlardan ve hindilerden başka kimsecikler yoktu : ))  Zeynep bu duruma çok memnun oldu ama O’nun peşinde gezmekten Babası ve Ben helâk olduk. Yine de  ortaya gelen kahvaltı tabağı, isteğinize göre sunulan , melemen , patates tava, paçanga ve ya çi börek seçenekleri bizi ziyadesi ile memnun etti. Kalabalık Brunch  ortamlarından  çok daha güzel, gösterişsiz ama şık , her şeyden öte  ailemle baş başa vakit geçirebildiğim bir mekandı  “Belediye Evi”. Unutmadan ekleyeyim , fiyatlar da gayet makul :  ))



Daha sonra iş yerinden arkadaşım Ayşe’nin kız kardeşinin nişan çekimleri için Dikmen Vadisi’ne gittim. Zeynep Hanımı uyutmak zor oldu ama babası sağolsun ,  Cumartesi günü iyiliği üzerinde idi : ))  kızımı  babasına bıraktım ve bebekliğinden beri tanıdığım ama şimdi bir Hukuk öğrencisi olan Merve ile buluşup çıktım yola. İlk defa gittim ama çok beğendim Dikmen Vadisini , yapay da olsa doğa ile bütünleşmek bana iyi geldi  : )  Merve’yi sanat yönetmenim ilan ettikten sonra ,Özge ile Ertürk’ü bekledik. Bu arada nerede nasıl çekimler yapacağımızı düşünmeye başladık ve geldiler.
Özge çok heyecanlı idi : )  Sağolsun Damat Bey bizi hiç kırmadı ,  ne desek tamam dediler. Bizi ve Onları memnun eden fotoğraflar çektik     




Fotoğraf çekerken nasıl mutlu oluyorum anlatamam. İnsanın tutkulu olduğu işi yapması üzerindeki kötü enerjiyi alıp götürüyor .  Biliyorsunuz kendimle kavgalıyımdır çoğu zaman ama hayatta bir çok işi yarım bırakmış birinin 10 senedir severek yaptığı bir işin olması , O’na dair bir umut ışığıdır , hayata tutunana yanıdır , hastaneden kaçış noktasıdır  (hunisi ile : ) )  
Aslında bu yarım kalan işler konusunda ayrıca bir post hazırlasam iyi olur . “Daldan dala konma maceraları”  başlığı altında  : )  

Blogun adını değiştirsem mi diye düşünüyorum bu aralar. Ortağım Sümeyye beni yalnız bıraktığından beri :P  Kendime “Hayal Dükkanı” adı ile bir sayfa açıp , komik işler yapmak istiyorum.  Bu konunun detaylarını da daha sonra paylaşırım inşaAllah.

Bu yoğunluk arasında bu Postu hazırladığım için kendimi tebrik ediyorum. : )



Esselam !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder