13 Temmuz 2012 Cuma

Sadelik ve Sükûnet...

Merhaba blog sakinleri : )  ,

Ne zamandır evle ilgili plan yapmadan duramıyorum. Her ne kadar  kiracı olmasak da , yeni ve geniş bir evim olsa hayır demezdim J

En çok da fazla fazla eşyalar aldığım için çok kızıyorum kendime. İnsan temizlik yamaya başlamadan anlamıyor. 

Oturma odası çok lüzumsuz bir şeymiş :D kanepeleri şöyle camdan aşağıya atıp, o odayı kızım için dizayn etmeyi çok istiyorum. Aydınlık , beyaz ve yeşil tonlarla döşenmiş, mümkün olduğunca sade bir odası olsun istiyorum Zeynep’in. Beyaz yatak ve düz yeşil bir halı ile döşemeyi ve oyuncakları için söz sandığımı beyaza boyayıp kullanmayı düşünüyorum. Kıyafetleri için bir dolabı var zaten , odasında olmasa da orda kalmaya devam edebilir. 

Epey zaman önce çok uygun fiyata organze beyaz perde almıştım. O perdeye fon olarak da pinterest.com dan gördüğüm bu perdeden yapmak istiyorum. 
Kapının arkasında yine çiçekli cicili biçili kumaşlardan, cepli bir ıvır zıvır torbası dikmeyi de…
Sadelik Zeynep’in ruh haline yansır da biraz sakinleşir belki J 


Şu anda Zeynep’in kaldığı odayı sevmiyorum zaten , hobi odası gibi kullanabilirim orayı da. Kocaman bir dolap olan odada ütü masası ve dikiş makinemi koymak için kullanmayı hayal ediyorum. Yine sade ve kolay kaldırılabilen bir halı ve yatak odasından açılan balkon kapısını da buraya aldırmak istiyorum. 

Dolabın içini zaten elbise dolabı, yük dolabı ve kitaplık olarak tasarlayıp yaptırmıştım. Salonda kitaplık olan vitrinden kurtulup , buraya taşırsam, salon da rahatlar biraz. 



Salondaki komidini zor şartlar altında , oturma(!) odasına götürmeye çalıştım ama olmadı başaramadım. Koridorda bıraktım. Orda da fena olmadı aslında ama biraz daraldı. Duvarı beyaz aksesuarlarla süslersem eğer kahverengi döşettiğime çok pişman olduğum , ev bazen çok karanlık oluyor. Mecburen çeyiz hazırlıkları yıllar önce başladığından , elimde olan halılarla idare etmek durumunda kalmıştım. Belki ilerde onları da daha hafif ve modern kilimlerle değiştirme şansım olur. 


Ve ve ve yemek takımı L 

Onlar da çeyize yapılan gereksiz yatırımlardan. Evlenecek kızı olanlar , sakın çeyiz depolamasınlar. Sonra hepsinin modası geçiyor. 

Tupperware aldığıma da kızıyorum açıkçası. Plastik ve gereksiz bir ton şeyle doluyor dolaplar. En iyisi cam. Artık camda yemek de pişiyor, dolaba da giriyor, fırına da… 
Neyse , ben fazla hülyalara dalmadan bu postu bitireyim : ) 




Pinterest'a bu aydınlık fotoğrafları hayal dünyama getirdiği için teşekkür ediyorum :P

Fazlalıklardan kurtulmanız dileği ile Esselam!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder