1 Ekim 2012 Pazartesi

Gemi

Bitsin istediğim öyle çok şey var ki Anne!

Kendime bir gemi yapıyorum ve diliyorum içimdeki tufan koptuğunda , alayım hayallerimi , umutlarımı ve  sevdiklerimi, bekleyim durulsun sular...Ağaçlar beni sevmiştir belki , kimsenin sevmediği kadar. Taşır sırtında...

Dünyadaki  hiç kimsenin  olmadığı bir yaştayım... Okuduklarim, dinlediklerim, oylesine bir sohbette gecen cumleler, ruyalar ve dil surcmeleri hep benim icin soyleniyor, yaziliyor gibi.

Hep aglamakli gozlerim ve zorlamaktan yorulmus dizlerim, bana işaret veriyor artik.

Bitsin istedigim kadar, baslasin istediklerim, dileklerim, beklediklerim var Anne!

Yeniden eylul olsun,  dokulen yapraklar hic bitmesin, uzum salkimlari arasinda gezineyim. Ayaz olmasin, usumeyeyim oglen uykumda, isitsin beni gunes. Yanik seslerden turkuler dinleyeyim, bir kuytuda oturup sessizce aglayarak.
Zeynep okuldan gelsin, ellerimden tutup kaldirsin beni, bir anne ayakta durmali zira... Guclu olmali ,yavrusunu gogsune basip, sukredebilmeli , isitabilmeli onu varligiyla...


Bir ev yapiyorum ben , gozlerden sakli bir yerde. Dokunmasin hic bir soz, yikilmasin, saklasin bizi, kucuk ailemi...

Bekliyorum Anne!


Senden ogrendigim gibi  ama daha sabirsizca... Dilimde aglamakli turkuler, saclarim karli geceler...

Sabahi gorur muyum , O gemiye biner miyim, o eve girebilir miyim bilmeden bekliorum...



** müzik "Venedik Taciri" filminden, vazgeçemediklerimden. "With Wnad'ring Steps"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder