26 Temmuz 2013 Cuma

Müzikoterapi...

Umutlarımı her kaybettiğimde dinlediğim bir şarkı bu. 

"Belki güneş bigün ikimiz için doğar"

Nasıl manalı bir cümle şu an benim için...


Feridun Düzağaç'ı oldum olası severim . Harika bir ses tonu olmasa da, sanırım benim gibi bezgin halini seviyorum. Bir de ciğerine ciğerine vuruyor ya insanın bazen, işte o zaman... camları açıp avazım çıktığı kadar alev alev ya da beni bırakma söyleyesim geliyor. 

"la laaa"

Neden bu kadar kendimi buluyorum bu şarkılarda, bilmem. Biraz karmaşık olduğum için olsa gerek. Bir yandan da , belediyenin ramazan etkinliklerinde Karadeniz türküleri söyleniyor, yerimde de duramıyorum. Arızalıyım işte : )

Müzik kendimi ifade etme şeklim,  tıpkı yazı yazmak gibi. Söylemekten çok yazarak , başka şekillerde daha rahatım... Hazır cevap değilim, kimseye pat diye laf çakamam, cevap yapıştıramam :) ama yazarım. Bunu klavye şövayleliği gibi algılamamak lazım, gizli gizli değildir yazdıklarım. 

Hoş , takma bir isimle bir gazetenin köşe başın kurulasım da yok değildir ama o beni aşan bir mesele. 

Feridun Düzağaç'tan gazetelere nasıl geçtim bilmem , tekrar başa dönersek . 

Bu aralar sevdiğim,  sürekli dinlemek istediğim bir FD şarkısı da Nilüfer ile yaptığı düet. Her ne kadar Nilüfer'e ait olsa da şarkı,  Feridun Düzağaç bu şarkıyı ağlatmış.  Nilüfer şarkıya ağırlık yapmış demekten kendimi alamıyorum. Elbette, kadının şarkısı olması hasebi ile duymazdan gelsek de, biraz geriden takip etmesi kulaklarımı tırmalıyor. Neyse , müzik eleştirisine geçmeyim .




Gripin pek dinlediği bir grup değil ne yalan söyleyim. Ama bu şarkıyı ilk duyduğumda ,bir arayışa girdim. Hep öyledir zaten, kelimeden aramaya başlarım ve bulurum neyse ki . 
Gitarla şarkıya giriş, bir yükseliş ve solo... Ses inanılmaz etkileyici... "Bugün fal bakmayı öğrendim, elini tutabilmek için..." cümlesi ile de birleşince... Offf!
Şarkıdaki çıkışlar ve sakince geçilen sözler , can yakıyor . Duygularını yükseltiyor insanın.Gitar bölümleri de sanki biraz Alyazmalım tınısı veriyor.




Ağzınıza sağlık bayanlar baylar... Siz söyledikçe ben de mest olayım...

Esselam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder