13 Eylül 2013 Cuma

Akıl dikeni...

Aklımda öyle çok cümle dolanıyor ki ?

Yazmadıkça büyüyorlar  , çoğalıp  dikenleşiyorlar ...

Konuşmaktan çok yazmayı severim zaten.Düşünerek vucüda geldiği için olsa gerek.

Aklım almıyor artık cümlelerimi, hayallerimi. Tıpkı oturduğum şu masanın bana dar geldiği gibi. Geniş , beni sıkmayan bir mekan istiyorum.  Kapıları belirli saatlerle sınırlı açılıp kapanmasın. Işık tavandan değil de camdan girsin içeri, karşımda oturan yüzler sahtelikle gülmesin. Sesler başka , anlamlar başka olmasın... Riya , uzak olsun bizden.


En çok da bu üzüyor beni.  Biz ne zamandan beri işimiz hallolsun diye , insanların umutları ile hayalleri ile oynar olduk ki. Oyuncak olmamalıydı umutlarımız,  kıymet bilmezlerin elinde. Böylece kırılıp yok ediliyorlar vicdansızca.

Öyle ki ;

Bir sabah uyandığımda ( Ajda Pekkan şarkısı gibi oldu giriş ) , artık siyahlar giymek zorunda olmadığım bir güne uyandığımda,  artık  sırf egosunu tatmin etmek isteyenlerin  günüme çomak sokamayacakları bir güne uyandığımda , saat zırıltısı ile değil kendi isteğimle uyandığımda ... Kalkıp , pembe masa örtümün üzerine renkli bir sofra kuracağım... Yüzümde umutlu olduğum zamanlara has gülümsemem , içten ve umutla paryacak.  Az olsa da yemeğimiz, Rabbim  Rızkı veren olduğunu bize tekrar gösterecek,  doyacağız,  şükürle...


Kafdağına gideceğim, dualar okuyarak. Kapısını açacağım Besmele ile,  camdan güneş sızıyor olacak içeri . Keyif kahvemi içmeden önce,  su serpip dükkanın önünü süpüreceğim.  Sandalyemle masamı koyup belki birinin nasibidir diyerek 2 fincan az şekerli kahve pişireceğim.  Hazzetmediğim çok insan olsa da , dostlarım daha fazla çok şükür,  kahvenin nasiplisi gelecek ve eskilerden  başlayıp , günümüze uzanan uzuuuun sohbetler edeceğiz.


Dükkanda ne mi olacak? 

Hayallerim, sevinçlerim  ve emeklerim...  Sadece satmak değil istediğim.  Kaybettiğim  , özlediğim şeylerle doldurmak raflarımı , vitrinimi...

Başım ağrıyor artık düşünmekten. Tüm yolları biz yaptık sansak da ,  bizim yolumuzu çizen Rabbim , eminim ki  feraha bir yol çıkaracak kurtulmak isteyenler için .

Beni yolumdan döndürme Rabbim.  Aklımdaki cümleler , dünya haline dönüşsün , güldürsün içimi.

Ve oynayanlar ,  oyuncak olsun  , anlamak için bizi...

Düşünüyorum, düşlüyorum  .. 

Düşlerimi biriktiyorum ki , yol olsun burdan Kafdağına...

Esselam .




2 yorum:

  1. Rabbiyesir Vela Tuassir Rabbi Temmim Bilhayır Duası ve Anlamı

    Rabbiyesir vela tuassir Rabbi temmim bil-hayır: Rabbim işimi kolaylaştır, güçleştirme, Rabbim bu işi hayırla tamamla! HAYIRLA GEÇSİN GECENİZ OKUYUN BU DUAYI...SİZDEN VE YAZINIZDAN FARKSIZ DEĞİL HALİM ŞUAN... RABBİM TEZ ZAMANDA ERİŞTİRSİN SİZİ GÜNEŞLİ KAFDAĞINA SAĞLIKLA KALIN...SEVGİLERİMİ BIRAKTIM:)SİZ GÜLÜN ...HER ŞEY GÜZEL OLUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn, Ben de sık sık okurum sureyi. Durenin devamında bir uyarı da var aslında anlayana.
      Rabbim sizi de sııkıntılarınızdan kurtarsın inş.

      Esselam ...

      Sil