1 Ekim 2013 Salı

Dün akşamdı

Dün akşamdı ...
indim dolmuştan
zaten dolmuşum ben de
köprüden geçiyorum
bi yandan iyi ki gece oluyor diyorum
Allahım merhametinle kuşat diye dua ediyorum
kırmızı ışıkta geçerken  
pardon
ben yeşilde geçmek isterken
lüks bi araç gelip
beni umursamadan geçiyor
5 mt ilerdeki  kırmızı ışıkta drunca
bağırmaya başlıyorum
geçiş üstünlüğü senin tabi
kimseye hak vermeyin
tüm üstünlükler sizin olsun
bu arada beklerken 
elimde içinde 6 mandalina olan bi poşet sallıyorum
emekliliği yaklaşmış memurların  
eve dönerken ki bezginliği bitkinliği bıkmışlığı var üzerimde sanki
sokak lambalarından uzaklaştıkça ağlıyorum
Allahım 
neden senden başka yardım arıyorum ki
Sen varsın hep aslında
patates yemeği kokuyor burnuma
markete gitmeliyim
patates almalıyım diyorum
ağırlaşıyor elimde mandalinalar
aldırmadan 
markete giriyorum cebimde 3 lira var 
patates 1.79
ama ekmek almam lazım
ve kendime afyon kola
zehirlemeliyim
patatesi tartan adam 
mandalinayı soruyor
tartalım
utanıyorum
başka yerden aldım
oysa ki taa nerelerden taşıdım Zeynep yesin diye
Kartımla ödüyorum 4.03 TL
20 metre uzunluğundaki yokuşu himalayalara tırmanır gibi tırmanıyorum 
eve girip
üzerimdeki kirli  ve artık görmek istemediğim elbise ile 
akşam namazını kıılıyorum
uzun zamandır öyle içten dua etmemişken
dilim çözülüyor 
belki ağlamak yumuşatıyor kalbi
1 haftadır banyo yapmamış olmaktan utanıyorum
su ağladığımı saklar bu sefer
ağlıyorum 
akıyor suyla yavaş yavaş  
hafifliyorum
boş evde bir iki tur atıyorum
kapıda anahtar sesi
Zeynep gelince ev aydınlanıyor
hastalanmış 
öksürüyor 
öksürdükçe istifar ediyor
dans etmek için açıyoruz tv yi
ama oynama diyor
sarılıyor ayaklarıma
sen otur 
hareket edemiyorum
kızıyorum 
itiyorum düşüyor 
içimdeki çocuk düşmüş benim de
belki de onun acısını çıkarıyorum
sonra yanına gelmek istiyorum anne diyor 
daha 3 yaşında bana kırıldığını söylüyor
üzüldüğünü
sarılıp ağlıyoruz ikimiz
o benim en yakın arkadaşım
her ağladığımda en çok gözümün yaşını silenim
ama hasta
öksürüyor
zor da olsa uyuyor 
gece uzuyor 
saat 3
hala öksürüyor
ben koridorda 
loş lambanın altında kitap okuyorum onu dinliyorum
uçurtma avcısı
kırgın bir çocukluk hikayesi
içimdeki çocuk da uyanık
pişman oluyorum her seferinde ona kızdığım için
yatıyorum....
gün doğuyor

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ozellikle sizden bunu okumak sevindirdi beni. Sizin yazılarınız kadar başarılı olmasa da iclendim ve artik tutamadim. Daha fazla kavga etmektense kendimle ve baskalari ile kelimelere dokeyim istedim. Ne uzattim hala yazasim var gibi :)

      Sil
    2. Yaz,kesinlikle yaz...Tutamadığın o şeyler yazı ile çok değerli oluyor...estağfurullah yazılarım senin güzel gönlünüzde değişime
      uğruyayıp güzelleşiyor...doya doya uzat ,yaz:)

      Sil