31 Ocak 2014 Cuma

Vira Bismillah ve 7,5 seneye veda...

Bismillahirahmanirahim…

Siyah ve kimine göre ,fiyakalı elbisemi  çıkarıp  askıya astığımda ve yüzümdeki zoraki gülümsememi artık kullanmamak üzere bir kenara attığımda, kalan ben olacağım.
Bundan sonra beni gördüğünüzde  gülümsüyorsam gerçekten mutlu ,  gözümde yaş varsa gerçekten  hüzünlüyümdür.  Maskeler olmadan , mecburiyetler  ve akıl zoru ile atılan adımların bittiği bir hayat hayal ederek kapatıyorum kapıyı.
Rızkın  ve nasibimin sahibine tevekkül edip ,boynumdaki yaftayı atıp, sadece O’na eğilmek için dua ediyorum. Yarın büyük ve beyaz masamla vedalaşıyorum.
Elbette teşekkür ediyorum ,  dostum , sırdaşım  , arkadaşım , terapistim , yaşam koçum olan , bana kalbinde hep yer veren  , bana evini , kucağını açan, kardeşi , ailesinden bir parça sayan , seven, kendini sevdiren,  içime bir acı düştüğünde ,  kalbim  heyecanla titrediğinde benden bir parça olan , bana güç gerektiğinde elini omzumdan indirmeyen , bana güvenen herkese …
                Bilen bilir , ben  yazarım bıkmadan, usanmadan. Devam da edeceğim inşaAllah yazmaya.  7,5 senede bir çocuk doğar ve  büyürdü  , tıpkı benim gibi…  Ne çok şey öğrendiğim unutulmaması gereken. Öğrendiğim her şeyi yazdım akıl defterime  ve bu sayfalardan  hep açık bakacağım yukarıdaki  teşekküre değer insanlar olacak. 
Hakkımı helal ediyorum ama şerh düşüyorum buraya;  Hakkımı benden ve herkesten daha iyi  bilen bir sahibim  var, ne mutlu!
Daha önce de söylemişimdir bir gün veda edersem ,  bu şiirle edeceğimi. Şimdi tam sırası evet.
İyi insanlardan olmuş olmayı diliyorum. Haklarınızı helal ediniz …



“Gidenler
Gelenler
Direnenler
Çözülenler
Gece, gündüze ,her şafakta 
“Gittiğini gördüğüm gibi,
Geldiğini de görmek istiyorum” diyorsa
Çocuğum , unutma
“ Güzel atlara binip gitmiş  güzel insanları
Ve uyuz eşekler sırtında yolculuk yapan
Kalanları…”



Benim için bir başlangıç aslında bu durum. Yeni dönemi hareketli bir şarkı ile karşılamak lazım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder