2 Mayıs 2014 Cuma

Yazmak

Yazmak berrak mavi, carşaf gibi, sakin bir denizde sırtüstü sadece suyu dinlemek gibi. Sadece kendi sesimi dinlemek gibi.

Aklımda uçuşan cümleleri yakalayıp bir araya getiremiyorum ne zamandır. Hayal etmekten vazgecmediğim için bu. Kendimden vazgeçmediğim için. Bir sabah uyanıp, koşa koşa o kapıyı açmaya gideceğimi bildiğim için. Hala bende umut olduğu için....

Defterlerim, kitaplarım, Ayşe'min yadigarı daktilom, kardeşimden aşırdığım antika radyo, fotoğraf makinam, hayallerimi ve  fikirlerimi hazır tutuyorum o gün için. Allah'ım mübarek zamanlarda diliyorum, yolumu açmanı, alnımı ağartmanı , umudumu yeşertmeni, emeklerimin meyve vermesini...

Yazmak istiyorum,  yazmak ruhumun nefes almasıdır.

Kısa ama  bir selam etmek istedim.

Üç aylar hayırlarla gele yanımıza , yamacımıza...

Esselam ve'l dua!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder